Lej et Canon-kamera denne sommer – betal med billeder

”Capture your FIRSTS” er dette års sommerkampagne fra Canon og skal inspirere alle til at gå ud og få nye oplevelser. Kampagnen lægger sig i sporet af ”Live for the Story”, som er Canons kommunikationsplatform, der opmuntrer til at dele sine historier med verden

 Foto er en hobby som er mere populær end nogensinde før, og i dag tager næsten alle billeder. Men ikke alle har prøvet den oplevelse, det er at bruge et dedikeret kamera. Det giver denne kampagne mulighed for. Ved at leje et mirrorless-kamera bliver de kreative muligheder enorme. Hos Canon vil vi gerne lade folk bruge disse muligheder til at fange den specielle situation, når man prøver noget for første gang. Et sådant øjeblik skal selvfølgelig fanges i den bedst mulige kvalitet,fortæller Morten Nørremølle Marketingsdirektør hos Canon i Norden.

Hvordan lejer man?

En jury gennemgår alle billeder uploadet til Instagram med hashtagget #RentACanon og vælger 60 heldige personer i de nordiske lande.
De får et link, hvor de kan registrere sig, og et EOS M50-mirrorless-kamera bliver leveret til dem, som de kan låne i tre uger.
Billeder fra kampagnen bliver lagt op løbende på #LiveForFirsts på Canons nordiske Instagramkonto @canonnordic.

Kampagnen er lavet i samarbejde med Canons Nordic Photographers, som har lavet deres egne tolkninger af ”firsts” gennem fotos og videoer, som bliver uploadet på deres egne social media-konti.

Bidragerne til kampagnen er blandt andre: Matilda Söderlund (Sverige), Janne Naaka (Finland), Morten Nordström (Danmark), Gunnar Freyr (Island) and Samuel Taipale (Norge).

Læs mere om kampagnen på canon.dk/summer2018

Se lanceringsvideoen her:

Læs også:

Lynhurtigt spejlreflekskamera fra Canon Canon har netop lanceret EOS 7D Mark II, et digitalt spejlreflekskamera til at indfange al den action, som andre kameraer misser. Dette kamera bygger ...
To nye all-in-one Canon-printere til hjemmet Pixma MG3050 series og Pixma MG2550S benytter Canons hybride blæksystem, der anvender både farvestofbaseret og pigmenteret blæk. Tilsammen giver det m...

Del artiklen på

Om Lars Bennetzen (1911 Articles)
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.
Kommentar til artiklen?