Nye Google reklamer overtager hele skærmen

Det nye reklameformat er under udvikling og er rettet mod smartphones og tablets

Det er Business Insider, der i går kunne bringe artiklen om, at Google er ved at udvikle et nyt annonceformat, der overtager hele skærmen på din tablet eller smartphone.

Årsagen skulle være, at det er svært at tiltrække annoncører til de mobile platforme, så Google tænker nu ud af boksen.

De nye annoncer bliver både af den traditionelle slags, og så kommer der også videoannoncer, fortæller Business Insider.

Google planlægger, i henhold til Business Insider, en række forskellige annonceformater, der alle vil overtage skærmen på det Google definerer som “naturlige pauser” i siderne, du læser.

Du kan læse den fulde artikel hos Business Insider her.

Del artiklen på

Om Lars Bennetzen (3664 Articles)
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.