Gadgets
TEST: Lækker lille speakerphone fra Poly
Jeg taler rigtig meget i telefon, og selvom pandemien stort set er overstået i Danmark, så bruger jeg også stadig en del tid i Teams-møder. Jeg bruger også meget tid i min bil – en bil der er så gammel, at der ikke er bluetooth i den, og dermed heller ikke mulighed for at lade min mobil koble sig på bilens højttalersystem, så jeg kan føre samtaler når jeg er ude og køre bil. En lille gadget der kan løse de fleste af disse problemer for mig, er Sync 20 fra Poly, en smart speakerphone der både kan kobles til min computer og min smartphone på samme tid. Rent designmæssigt så er Sync 20 en rigtig flot lille dims til skrivebordet. Den har flotte kurvede linjer og et pænt gråt stof der dækker selve højttaleren, og alt i alt giver det et godt eksklusivt look. Der er en række touch-knapper på den, som den betjenes med, og de er diskrete og lette at bruge. Let at komme i gang Der var ikke de store ben i at få Sync 20 sluttet til hverken iPhone eller computer. Et indbygget usb-kabel blev sluttet til min computer, og et tryk på bluetooth-knappen forbandt den til min computer smartphone. Da jeg sluttede den til min computer, lyste der automatisk en knap op på Sync 20, som viste at den var koblet sammen med Teams. Et klik på den var nok til enten at besvare et opkald på Teams, eller aktivere programmet. Der er ikke …. (læs mere her)