TT0030: Find ‘the sweetspot’

I denne serie af podcasts kigger jeg, sammen med Synne Eriksen, på kommunikation, vi angriber mange forskellige former for kommunikation og vi forsøger at gøre det kort

Nummer to i rækken af vores podcasts om kommunikation skal handle om indholdet i, det vi kommunikerer. Tid er en knap ressource. Derfor er vi alle sammen utroligt selektive omkring, hvad vi gider bruge tid på at læse, se eller høre. Selvom du har valgt at abonnere på et nyhedsbrev, avis eller andet medie – og du dermed må forventes at være i mediets målgruppe, så læser du langt fra alle artiklerne. Du udvælger nøje, hvad du gider bruge din tid på.

About Lars Bennetzen 4194 Articles
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.