Shure præsenterer trådløse hovedtelefoner med støjreduktion

Der er kommet ny aktør på den danske audioscene, amerikanske Shure, har været kendt blandt professionelle musikproducenter længe og lancerer nu deres første forbrugerprodukt, Shure Aonic 50, som er et sæt trådløse hovedtelefoner med støjreduktion

Det bliver det nu muligt at tage den legendariske studielyd med på farten, når Shure lancerer deres første trådløse hovedtelefoner med støjreduktion. Hovedtelefonerne er bygget i samme kvalitet og design, som musikproducenter har sat deres lid til gennem de sidste knap 100 år.

Shure Aonic 50 har en trådløs, støjreducerende ”levetid”på op til 20 timer og er udformede i en kvalitet og komfort, som er baseret på mange års erfaring med at udvikle holdbart og brugervenligt udstyr til live- og scenebrug. Shure Aonic 50 kommer med en stabil Bluetooth 5-teknologi, som har en imponerende rækkevidde på op til 10 meter.

Hovedtelefonerne kan nemt kobles til telefoner, computere og tablets via bluetooth eller med det medfølgende 3,5 mm minijack kabel.

Via ShurePlus Play-appen er det let og enkelt at indstille støjreduktion og miljøniveauer. Appen er kompatibel med iOS og Android.

Lover stor lyd

Det amerikanske brand, Shure, er verdenskendt i den audiovisuelle branche for at levere kvalitetsmikrofoner, som har været brugt at store artister fra The Beatles, Maroon 5 og Jimi Hendrix til Martin Luther King og Bill Gates.

Shure har med andre ord sat standard for, hvordan det er meningen, at lyd skal lyde gennem mange år. Hovedtelefonerne, Shure AONIC 50, er bygget i samme kvalitet, som producenter, teknikere og musikere har anvendt til at skabe den bedste mulige lyd.

Shure Aonic 50 leveres med alt, hvad der er behov for: beskyttelsesetui, 3,5 mm kabel og et usb-c ladekabel – og de kommer i sort og brun.

Vejl. udsalgspris: 3.295 kroner.

Del artiklen på

Om Lars Bennetzen (3429 Articles)
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.
Kommentar til artiklen?