TT0031: Adskil salg/marketing fra PR

denne serie af podcasts kigger jeg, sammen med Synne Eriksen, på kommunikation, vi angriber mange forskellige former for kommunikation og vi forsøger at gøre det kort. Denne gang kigger vi på vigtigheden af at adskille salg og marketing fra PR

Den tredje i denne serie om kommunikation handler om, hvorfor det er så vigtigt at adskille salg og marketing fra PR.

Det er meget forskellige kommunikationsformer, og det er vigtigt at have fokus på, at PR handler om branding, mens salg og marketing handler om – når ja – salg og reklame.

Synne og jeg snakker om de udfordringer og kommer nærmere ind på, hvad man bør gøre, og mere præcist, hvor vigtigt det er at have den adskillelse.

About Lars Bennetzen 4193 Articles
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.