Vind store præmier på dine smartphone-billeder

Den kinesiske smartphone-gigant, Huawei, udlodder både store og fede præmier i en ny, international fotokonkurrence (taget på din smartphone – altså…)

Foto: Huawei Foto: Huawei

Hvis du er som de fleste af os andre, så tager du hundrede vis af billeder med din smartphone, og nu har du så mulighed for at vinde både penge og nye Huawei-produkter på dine skud med den smarte mobil.

Alt i alt udlodder Huawei 22.000 euro, eller omkring 167.400 kroner, og forskellige af deres helt nye produkter til vinderne i deres international fotokonkurrence.

Ovenikøbet vil vinderbillederne blive bragt i National Geograhic, og Grand Prix-vinderen får muligheden for at deltage i en 10-dages fotoekspedition i Italien.

Konkurrencen har fået navnet, Next-Image Awards, og den startede d. 9. juli og slutter d. 14. august.

Naturligvis er der krav (du kan læse alle betingelserne her, og et af dem er – ikke overraskende – at du skal være Huawei-bruger.

Der er seks kategorier du kan uploade dine billeder til, og de bliver så, blandt andet, bedømt af andre brugere.

De 50 billeder i hver kategori, der får flest likes, går videre til juryens vurdering. Hovedpræmien i konkurrencen er 10.000 euro, en Huawei Matebook X, muligheden for at deltage i en 10-dages fotoekspedition i Italien sammen med National Geographic, og så bliver vinderbilledet bragt i National Geographics magasin.

I hver kategori dystes der desuden om 2.000 euro og en Matebook X, og vinderbillederne i hver kategori kommer også med i National Geographics magasin. Derudover er der præmier til 2. og 3. pladserne i hver kategori samt en publikumspris.

Det er en international jury med dansk islæt, der skal bedømme de 50 mest likede billeder i hver kategori og finde vinderbillederne:

  • Yanmin Wang – President of Huawei Consumer Business Group Huawei CEE&Nordic
  • Dominic Bracco – Officiel fotograf for National Geographic
  • Alex Lambrechts – Certificeret Leica-fotograf
  • Tomasz Lazar – World Press Photo prismodtager
  • Bobby Anwar – Dansk fotograf
  • Gal Gadot – Skuespiller og kampagnemodel for Huawei P20-serien

Fakta om konkurrencen

  • Huaweis “Next-Image Awards” løber fra 9. juli til 24. august. Der kan senest indsendes billeder den 20. august.
  • Billederne skal være taget med en Huawei-smartphone for at deltage.
  • Der kan stemmes om billederne indtil den 24. august.
  • Der kan indsendes billeder i seks kategorier: “Faces”, “Good Night”, “Hello, Life!”, “Check-in”, “Nature” og “Storyboard”. Læs mere på: http://campaign.consumer.huawei.com/dk/
  • De 50 billeder i hver kategori, der får flest stemmer, går videre til hovedkonkurrencen, hvor en fagjury udvælger én vinder af hovedprisen Grand Prix. Derudover kårer fagjuryen 1., 2. og 3. pladsen i hver af de seks kategorier, ligesom der også uddeles en publikumspris i hver kategori
  • Vinderne offentliggøres den 10. september.

Præmier

  • Hovedpræmien, Grand Prix, er 10.000 euro, en Matebook X, muligheden for at deltage i en 10-dages fotoekspedition i Italien med National Geographic i september og offentliggørelse af vinderbilledet i National Geographics magasin.
  • I hver kategori udvælges desuden en vinder, der modtager 2.000 euro., en Matebook X og offentliggørelse af vinderbilledet i National Geographics magasin.
  • og 3. pladsen i hver kategori vinder en Huawei P20 Pro (2. pladsen) og P20 (3. pladsen).
  • Det billede i hver kategori, der har modtaget flest likes, modtager en Huawei P20.

Læs mere om vilkår og betingelser for at deltage i konkurrencen her.

Læs også:

Ny spændende high-end smartphone fra Sony Sonys Xperia smartphones hører klart til blandt toppen af poppen. Ikke mindst deres super slanke design og deres vandtæthed er med til at bringe dem h...
IFA 2017: Huawei løftede sløret for fremtidens kun... På Europas største messe for forbrugerelektronik, IFA i Berlin, har smartphoneproducenten Huawei i dag præsenteret et nyt chipsæt med indbygget kunsti...

Del artiklen på

Om Lars Bennetzen (1911 Articles)
Lars Bennetzen har været it- og gadget-journalist siden 1992, og arbejdet som redaktør på PC World, Ingeniøren, Jern- og Maskinindustrien, Procesteknik og Ugens Erhverv. I 2006 blev Lars Chefredaktør på Alt om DATA, og bestyrede det gode gamle it-blad gennem de næste 6 år. I 2012 blev Lars selvstændig og stiftede firmaet Blackbelt Communications og i 2015 startede han Tech-Test. Lars fungerer også som kommunikationskonsulent, taler, moderator og gadgetekspert.
Kommentar til artiklen?