OnePlus har lige præsenteret et nyt samarbejde med e-sportsorganisationen Fnatic, der har danske Mads Brock-Pedersen på holdet. Som et led i det nye samarbejde bliver OnePlus den første virksomhed nogensinde, der får sit logo på fronten af trøjerne for det succesfulde e-sportshold. Den nye trøje blev præsenteret ved Legends in Action Live-eventet, der løb af stablen i går i Berlin.
”Gaming har altid været stort for OnePlus, og et samarbejde med Fnatic har fra begyndelsen været fuldstændigt naturligt for os, da vi er to ligesindede organisationer, der altid går efter at flytte til grænserne. Vi er meget begejstrede for, at dette bliver vores første globale sponsoraftale inden for e-sport,” siger Carl Pei, medstifter af OnePlus.
Finalekampen ved verdensmesterskabet i League of Legends i november 2018 mellem Fnatic og Invictus Gaming blev den mest sete nogensinde med mere end 200 mio. seere verden over. Fnatic vil dog gerne ud til endnu flere seere, og derfor kommer samarbejdet med OnePlus meget naturligt.
”Det er et stort øjeblik i Fnatics historie. Jeg har kendt Carl Pei længe, og vi har altid haft samme mantra om at udfordre normerne for at opnå mere – uanset om det er succes med vores hold, vores produkter eller med vores brands. Med OnePlus har vi fundet den perfekte partner til at bære Fnatic ind i en ny æra,” siger Sam Mathews, stifter og bestyrelsesformand hos Fnatic.
Læs mere her
- For flere detaljer om OnePlus og OnePlus 6T, besøg www.oneplus.com.
- For mere information om Fnatic, besøg www.fnatic.com.