Det er det amerikanske nyhedsmedie, Bloomberg, der mener at vide at Apple går med planer om at forsyne næste version af deres iPhone med et always-on-display, præcis som vi kender det fra deres iPhone.
Samtidig mener Bloomberg at de nye telefoner får forbedret batterilevetid, mindre kamerahul på skærmen, bedre kvalitet videooptagelser, en skærm der kører 120Hz i opdateringshastighed, og en lynhurtig A15 chip.
Et andet rygte siger, at vi kommer til at se fire nye iPhones, og at mindst en af dem har en skærm med den såkaldte LTPO-teknologi, som deres ure også har.