Sofie og Grayson er navnene på de nye smartwatches med touchscreen fra Michael Kors. De nye modeller udbygger Michael Kors’ voksende sortiment af wearable teknologi, som markedsføres under Access-linjen.
Sofie er et smartwatch med touchscreen designet til kvinder. Grayson er tilsvarende til mænd. Begge ure kommer med forskellige belægnings- og urremkombinationer.
Linker til Instagram + valgfrit foto på urskiven
Ud over det lækre design indeholder Sofie og Grayson også den seneste version af Michael Kors Access-app’en med udvidet funktionalitet. Nyheder er bl.a. My Social, hvor du kan linke direkte fra dit smartwatch til din Instagramkonto samt vælge et personligt foto fra din Facebook eller Instagram til urskiven.
Du bestemmer selv, hvordan det skal se ud
Du kan gøre uret personligt på forskellige måder, som passer til din stil og indstille det til automatisk at opdatere looket, når du går fra dag til nat.
Notifikationer
Få notifikationer direkte på håndleddet. Med et enkelt blik på urskiven kan du se indkommende samtaler, beskeder og påmindelser.
Tal til dit ur
Du kan med stemmen få uret til at søge på nettet og indlede en telefonsamtale (funktionalitet varierer afhængig af telefonens operativsystem).
Nemt at tilkoble
Begge ure er baseret på Android Wear og er kompatible med Androidtelefoner og iPhone med funktioner til skræddersyede samtaler og beskeder. De tilslutter også dine favorit apps.
Trådløs opladning
Den lille magnetiske lader gør det nemt at være på rejse.
Måler dit aktivitetsniveau
Med den indbyggede aktivitetsmåler kan du via Google Fit se, hvor mange kalorier du har forbrændt, hvor mange skridt du har gået, og hvor lang en distance du har tilbagelagt.
Michael Kors Access Sofie og Grayson smartwatches med touchscreen kan købes hos udvalgte forhandlere over hele verden fra september 2017. Priserne starter ved 2.995 kroner.